Outfit of the day

by Charlotte

Outfit of the day

Modtog i går de varer jeg bestilte hjem i sidste uge, og wauuw! Sweateren er så lækker og skoene er over mine forventninger! Købte to par bukser, og det ene par var så ikke min størrelse så de er blevet sendt retur, og det andet par var et par højtaljede mørkegrønne og de sidder fint nok.

Skoene er lidt højere end jeg havde regnet med, men de er topbehagelige at gå i, og så har jeg købt dem i en størrelse for stor så jeg kan have vintersokker på i dem hvis det bliver nødvendigt. Men i dag har jeg et par almindelige sokker på, og begyndte ikke at fryse af gåturen til toget så tror indtil videre at de er dejlig varme. Skal dog lige vænne mig til at hælen er ”hård” så det siger klank! Når jeg går. Sry classmates… 😉

Men altså det her er hvad jeg har på i dag af tøj, dog uden hoop-øreringene. Havde for travlt til morgen så glemte dem. Føler dog at jeg mangler et eller andet ved sættet, kan bare ikke finde ud af hvad… I må meget gerne komme med ideer på dette punkt.

Har min 2.månedsdag med kæresten i dag så er spændt på hvad vi skal lave, gætter på at det bliver noget med noget god mad og en hyggelig film. Vi ville gerne have været inde og se Thor 2 i dag, men pengepungen er gået i lavvande så det må vente til en anden god gang.

Hvad plejer i at lave på månedsdage med kæresten?

